Kas gali būti Guru
Kodėl Jūs priėmėte iniciaciją iš savo Guru, kuris nebuvo gimęs brāhmaṇo šeimoje? Kodėl nepriėmėte iniciacijos iš brāhmaṇo šeimoje gimusio Gurū? Aš žinau, kad Jūs neturite atsakymo tai.
Svamiji — Jūs sakote, kad aš neturiu atsakymo, tačiau ankstesnieji āchāryos turi. Mūsų Guru Mahārāja pasirodė Brahma-Kāyastha šeimos, Dalabhya dinastijos, grandinėje. Aš tai sužinojau išanalizavęs jo tėvo pavardę Gotroje. Vedų visuomenėje Brahma-Kāyastha kasta yra lygi brāhmaṇui visais atžvilgiais. Yra didžiulė istorija iš Viešpaties Parasurām laikų, kuri tai paaiškina.
Karaliaus Chandrasenos žmona buvo apvaisinta brāhmaṇo Dālabhyos Muni. Vėliau ji atėjo aplankyti Dālabhyos Muni į jo āsramą. Tuo pačiu metu, Viešpats Parasurām atvyko į āsramą, vykdydamas savo misiją, nes norėjo išvaduoti pasaulį nuo visų kṣatriyų. Išsigandęs dėl sūnaus, Dālabhya Muni paprašė Parasurām nežudyti dar negimusio vaiko, nes įsčiose esantis vaikas yra nuo kṣatriyos moters. Dālabhya Muni taip pat paprašė Parasurām, kad ji neduotų blogo intelekto savo vaikui. Viešpats Parasurām sutiko, tačiau nurodė, kad vaikas negali veikti kaip kṣatriya. Toks vaikas visada turės Dālabhya Gotra (kraujo dinastiją) ir visada galės atlikti ugnies aukojimus bei garbinti Viešpatį Harī.
Yra ir kita istorija, aprašyta toje pačioje literatūroje. „Ādya Padya Vyākṣā“ 36 teigia, kad Chitragupta, Brahma-Kāyastha buvo vedęs Brahmos Kāyastha dukrą. Ji buvo brāhmaṇo dukra Dhrama Sharmā – kṣatriyo tipo moteris. Chitragupta turėjo aštuonis sūnus. Vėliau Māṇḍavya Muni prakeikė keturis iš jų, privertė valgyti mėsą ir gerti vyną. Šioje istorijoje Kāyastha dinastija yra padalinta į dvi dalis: Brahma-Kāyastha ir Śūdra-Kāyastha.
Padma Purāṇoje rašoma, kai Dharmarāja (Yamarāj) buvo paskirtas į savo poziciją Yamalokoje, jam buvo suteiktas sekretoriaus Chitragupta vardas. Jo buvo paklausta, kam priklauso Chitragupta kasta – ten nurodyta: „drug gocarobhūd atha chitraguptaḥ kāyastha uccair guṇa etadīyaḥ, jis mato per visų akis, kurios pavadintos Chitragupta akis. Brahma-Kāyastha kasta prilygta brāhmaṇų kastai.“ Be to, „Padma Purāṇa“ teigia, kad Chitragupta pagamino aštuonis sūnus: keturi elgėsi kaip Brahma-Kāyasthos, ir kiti keturi veikė kaip Śūdra-Kāyasthos. „Bhaviṣya Purāṇoje“ teigiama, kad Chitraguptą yra priimta laikyti brāhmaṇu.
Śrīlos Vyāsadevos gimimo istorija yra aprašyta „Mahābhāratoje.“ Jis gimė aukšto lygio brāhmaṇo, Parāśaros Muni bei valtininko dukters šeimoje. Parāśara Muni, norėdamas perkirsti upę, atvyko pas valtininko dukrą Satyavatī. Tuo metu Parāśara Muni susižavėjo šia moterimi. Ji priešinosi, sakydama: „Tu esi aukštos kilmės, o aš esu śūdra, todėl nieko tarp mūsų būti negali.“ Parāśara Muni patarė moteriai nesijaudinti. Vaikas, kilęs iš aukštos klasės brāhmaṇo – bus aukštos klasės Brahma-Kāyastha. Moteris tapo nėščia. Parāśara Munio teiginys moteriai užtikrina, kad vaikas, gimęs kilmingoje šeimoje, gali būti sulyginamas su mango medžiu.Ten, kur mango sėklos pasodintos – mango medis ir augs.
Śrīla Sūta Gosvami gimė aukojimo metu, gni-kuṇḍa samudbhūta sūta nirmala mānase. Tačiau kai kurie sako, kad Sūta Gosvami gimė mišria tvarka, t.y. iš brāhmaṇo tėvo ir kṣatriyos motinos. Mokytasis išminčius Romaharṣaṇa Sūta, taip pat gimė iš brāhmaṇo tėvo ir kṣatriyos motinos. Kai Viešpats Balarām nužudė Romaharṣaṇa Sūtą, jis atliko Brahma-hatyā atpirkimą, arba atpirkimo procesą nužudžius brāhmaṇą. Istorija yra paaiškinta dešimtąjame „Śrīmad Bhāgavatam“ skyriuje. Taip pat ir „Yajñavalkya-Smrutī“ apie tai yra rašoma, tatra sūta śabda prayogās tu sūtaḥ paurāṇikā matāḥ, žodis „sūta“ susijęs su tuo, kuris tobulai žino ir išmano senovės raštus. Tokio lygio Sūtos vardas buvo suteiktas specialiai kastai, pavadintai senovės išminčių vardu – Kāyastha dinastija. Ir šiandien ji dar vyrauja Indijoje. Jie prilygsta brāhmaṇams, ir yra kvalifikuoti atlikti aukojimo ceremonijas. Tai yra ankstesnių āchāryų įrodymai, kad mano Guru Mahārāja yra kvalifikuotas būti Guru ir yra amžinai tobulas atsidavusysis.
Niekas kitas, tik brāhmaṇu gimęs asmuo, arba Dievo patvirtintas asmuo ir praeities didieji autoritetai gali elgtis kaip inicijuojantys Dvasiniai Mokytojai. Asmuo negali teigti esąs vaiṣṇavas, jei jis atmeta kažkurią vedinių nurodymų dalį. Śrīlos Prabhupados biografija yra parašyta remiantis šventraščiais, todėl galima įrodyti, kad jis yra āchārya. Laikyti āchāryą, eiliniu atsidavusiuoju – labai didelis įžeidimas.
[Jo Dieviškoji Malonė Mahāmaṇḍaleshwar Mahant Kṛṣṇa Balarām Svāmī Prabhupāda, „GURU NIRNAYA DIPIKA, Šventraščiai nurodo: kas gali ir kas negali tapti Guru“, p. 104, išvertė Bhaktin Akvilė]
Kategorija
-
Istorija